BÍRÁLATI MUNKATÁRS (Pályakezdők jelentkezését is várjuk!) [Hungary]


 

$ads={1}

Nyiss ajtót a lehetőségre és építsd a karriered a Raiffeisen Banknál!

A kockázatkezelési divízió a tervezhető kockázatok megfogalmazásával, menedzselésével és kontroll pontjaival foglalkozik. Modellezőink, elemzőink, döntéshozóink, késedelem kezelőink, restrukturálási szakértőink, hitel ellenőreink, biztosíték értékelőink az üzleti célok támogatása mellett, felelnek a veszteségek csökkentéséért és a bank eredményes működéséért.
Ha komfortosan mozogsz a számok világában, szereted az analitikus gondolkodást igénylő feladatokat és szívesen csatlakoznál egy kiváló szakértőkből álló csapathoz, várjuk jelentkezésed a Raiffeisen Bank tudásközpontjába. Kiszámítható, egyéni célokhoz igazított karrierlehetőségekkel, tapasztalt kollégáink támogató mentorálásával várunk.
Fektess be a jövődbe, tarts velünk a sikerhez vezető úton és csatlakozz a Raiffeisen Bank kockázatkezelési divíziójához!

Mi lesz a feladatod?

  • Munkakörödbe a jóváhagyott kis- és középvállalati ügyletek szerződésírásra történő előkészítése, valamint az ügyfelek hitelképesség-vizsgálatának támogatása tartozik majd.
  • Olyan konkrét feladatokkal találkozhatsz, mint:
    • az ügyletek paramétereinek (a biztosítéki háttérnek, a szükséges verifikációs elemeknek, az előírt folyósítási feltételeknek) rögzítése,
    • a jóváhagyásnak megfelelően, a hitelbírálati dokumentáció elemzésre történő előkészítése,
    • a kockázatelemzői munka operatív segítése az elemzéshez használt input-adatok generálása által, valamint egyéb elemzéstámogatás,
    • továbbá a megvalósult ügyletek monitoringja,
    • illetve a belső és külső előírások, hitelezési/kockázati szabályok ismerete, betartása és betartatása.

Miért érdemes velünk dolgozni?

Biztonság és fejlődés

  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalaton belül valósíthatod meg önmagad,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és szakmailag felkészült kollégákkal, mentorokkal dolgozhatsz,
  • Területeken átívelő projektekben vehetsz részt, változatos kihívásokban lehet részed.

Támogatás és juttatások

  • HOME OFFICE lehetőséget kínálunk,
  • 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
  • Modern munkakörnyezet, biciklitároló, parkolási lehetőség, étkezők, kávézók várnak.

Közösség és összetartozás
  • Segítőkész kollégák, összetartó, befogadó légkör vár,
  • Közösségi tevékenységeken is részt vehetsz: sportkörök, (Young Generation ), éves Raiffeisen Bank találkozó,
  • Jól-lét program keretében figyelünk kollégáink fizikai és mentális egészségére,
  • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, számítunk a véleményedre!

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • pályakezdőként érdekel a banküzem vagy eddigi (akár egyéb területen szerzett) tapasztalataidat tovább bővítenéd bankszakmai ismeretekkel,
  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel (a szakirányú gazdasági végzettség, felsőfokú szakképesítés előny),
  • munkádat nagyon pontosan, precízen és koncentráltan végzed, még komolyabb terhelés esetén is,
  • jó kommunikációs és együttműködési készséggel bírsz, továbbá számítástechnikai ismereteid legalább felhasználói szintűek (különös tekintettel az MS Office alkalmazásokra).

Digitális kompetenciák

Te is az okostelefonodat nyomogatva intézel el egy csomó mindent? A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában.

Számunkra, mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.

Nap, mint nap használjuk a kommunikáció megkönnyítése érdekében a Teams, Webex, WhatsApp, Viber és hasonló alkalmazásokat, és természetesen az MS Office programjai is elengedhetetlenek a hatékony működéshez, de több munkakörben speciális, az adott folyamathoz kapcsolódó egyedi szoftver használata is szükséges.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال