Kom werken als Projectmanager bij 123inkt.nl!
Als Projectmanager bij 123inkt.nl draag jij bij aan de (internationale) groei van één van de meest succesvolle webshops van Nederland. Bijt jij je graag vast in complexe vraagstukken en zorg jij altijd dat het beste projectresultaat bereikt wordt? Mooi! Als je dan ook nog staat te trappelen om je door te ontwikkelen en je stempel te drukken op de internationale strategie van de organisatie, ben jij onze nieuwe collega!
Wat ga je doen?
123inkt.nl is de laatste jaren enorm aan het groeien. Dit betekent dat er op bijna iedere afdeling nieuwe behoeften ontstaan en er een professionaliseringsslag gemaakt wordt. Hier laat jij als projectmanager je toegevoegde waarde zien, door strategische en duurzame vernieuwingen te signaleren, te initiëren en te implementeren binnen de organisatie. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de uitrol van nieuwe software en bedrijfsprocessen in binnen- en buitenland. Daarnaast werk je met een hecht team aan de internationaliseringsdoelstellingen en de digitale transitie van de organisatie.
Na de inwerkperiode ben je verantwoordelijk voor jouw eigen projecten binnen de organisatie. In je rol ben je een belangrijke stakeholder in de vele lopende projecten en start je nieuwe initiatieven op met nieuw te vormen projectgroepen binnen het bedrijf. Daarnaast werk je nauw samen met een klein en hecht team van projectmanagers om toekomstige trajecten te blijven verbeteren. Bij 123inkt.nl krijg je de kans om echt het verschil te maken in het innoveren en professionaliseren van de organisatie. Het enige wat wij van je vragen, is de projecten te coördineren, professioneel te communiceren en realistisch te plannen. Meer is het niet!
Wat vragen wij?
- Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding.
- Je hebt een hands-on-mentaliteit, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent proactief en communicatief vaardig.
- Je bent representatief, precies en punctueel.
- Je bent een echte teamspeler en kunt meerdere ballen in de lucht houden.
- Je kunt goed overweg met Microsoft Office (Excel en Word). Kennis van Visio en/of Power BI is een pre.
- Je beheerst Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift. Een derde taal is een pre.
- Ervaring in consultancy en/of e-commerce is een pre.
Wat bieden wij?
- Veel ruimte voor nieuwe ideeën en volop kans om je verder te ontwikkelen.
- Werken in een internationale omgeving, binnen een informeel, professioneel en eerlijk team met humor.
- Flexibele werktijden.
- Een uitstekend salaris.
- De mogelijkheden jezelf te blijven ontwikkelen door middel van trainingen en cursussen.
- Mogelijkheden tot reiskostenvergoeding.
- Centrale locatie, binnen 30 minuten van Amsterdam en Utrecht.
- Gezonde lunches, avondeten en gratis fruit in onze gezellige bedrijfskantine.
- Elke vier weken een massage.
- Een gezellige werkomgeving met de leukste collega's!
- Onbeperkt 123inkt-pennen.
Bereikbaarheid
Ons kantoor in Nederhorst den Berg is met de auto en met het openbaar vervoer goed bereikbaar. Buslijn 106 Hilversum - Nederhorst den Berg - Weesp stopt praktisch voor onze deur. Ook faciliteren wij een pendelbus, die je van station Hilversum naar kantoor brengt en weer terug.
Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibele werkuren
- ma-vr
- Weekendbeschikbaarheid
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Flexibele werkuren
- Mogelijkheid tot promotie
- Pensioen
- Personeelskorting
- Productkorting werknemers
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Werklocatie: Fysiek
.